Semaklah Darjat Hadis di Sini



بحث عن:

Sabtu, 3 April 2010

Nie-Zarm di Beijing?






Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...
Tengok tajuk dah keliru dan pelik? Sempena cuti semester yang sedang berlangsung, saya sempat ke Beijing untuk sementara waktu kerana saya sendiri akan menghadapi Malaysian Universiti Exam Test (MUET) dan ada sedikit lebihan duit, saya mengembara di Beijing sebagai destinasi pilihan.

Mungkin kalau semua pembaca tengok page ni, semua tidak percaya, tetapi ada lagi gambar saya sendiri di Beijing.

lagi satu gambar penutup...


sebenarnya ini adalah retorik semata-mata...
gambar ini ana ambil di Masjid Beijing, bukan di Beijing tetapi di Rantau Panjang, Kelantan...
buat pengunjung yang suka melancong dengan pelancongan sambil ibadah, anda bolehlah ke Masjid Beijing di Rantau Panjang, Kelantan. Anda akan merasakan seperti berada di Beijing, China

p/s:sebelum naik masjid baca ini
(نويت الأعتكاف في هذا ألمسجد لله تعالى)
"Sahaja aku niat iktikaf di dalam Masjid Lilahi Taala"

2 ulasan:

  1. Salam... cantik masjid beijing

    BalasPadam
  2. hahaha...memey comey...ni admin blog nih...tapi disebabkan ado masalah teknikal...blog nih ditukar ker http://kalamnie-zarm.blogspot.com

    BalasPadam