Semaklah Darjat Hadis di Sini



بحث عن:

Sabtu, 26 Disember 2009

lebih jahat dan lebih zalim dari yahudi

jika anda sudah melihat tajuk yang telah saya tuliskan dan gambar yang saya lampirkan ini sudah pasti semua pembaca akan merasa sedih dan sayu seperti apa yang saya hadapi kini.

cuba anda bayangkan jika janin ini diberi kesempatan untuk hidup,apakah akan jadi kepadanya?kita tidak tahu boleh jadi jika janin ini diberi peluang untuk hidup dia akan menjadi pembangun ummat melalui pendidikan,jadi pakar perubatan dan saintis bertaraf dunia,ulamak terkenal yang muktabar,peniaga yang akan membayar zakat,pemimpin masyarakat yang akan melahirkan madani dan sebagainya.


tetapi kenapa janin yang pada fitrahnya adalah suci seperti kain putih ini dibuang pada ukuran 17cm di tepi jalan sahaja?

siapakah yang bertanggungjawab terhadap 1 nyawa yang melayang ini?kerana itulah Allah melarang perbuatan berzina.

jika ada pembaca blog ini yang merupakan golongan yang "tersalah pilih jalan kehidupan",selagi anda diberi hayat,anda masih lagi diberi peluang untuk bertaubat,pintu taubat Allah masih terbuka luas dan rahmat Allah tidak mengenal batas dan syarat

berfirman Allah dalam Al-Qur'an:
لا تيئسو من روح الله
"jangan kamu berputus asa dengan rahmat Allah"

Saya berpesan kepada diri saya sendiri dan sahabat-sahabat pembaca supaya Allah menjaga hati kita supaya amal kita berada dalam redha-Nya,insya Allah...
sumber gambar : kerabubersuara.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan